CarrefourSA'dan Perakende Medya Alanında Yeni Yatırım

11.10.2024 - Cuma 15:48

Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki CarrefourSA, medya dalında katma bedel yaratacak veri entegreli yeni pazarlama platformu CarrefourSA Retail Media’yı hayata geçirdi. CarrefourSA’nın yeni yatırımı markalar ve satıcılara şahsileştirilmiş ve tesirli reklam kampanyaları oluşturma imkanı sunarak, pazarlama stratejilerini daha güçlü hale getirecek.

 

Türkiye’de organize besin perakendesi alanında hayata geçirdiği yenilikçi ve öncü çalışmalarla Türkiye’de 67 vilayette 1200’e yakın mağazasıyla hizmet veren CarrefourSA, CRM alanındaki yeniliklerine bir yenisini ekledi.  CarrefourSA, iş ortaklarının maksat kitlelerine hakikat yerde ve vakitte en az maliyetle ulaşmasını sağlayarak hem satışlarını hem de kârlılıklarını artırmalarını desteklemek için Retail Media çalışmasını hayata geçirdi. 

 

Gerçekleştirilen çalışmayla reklamverenler ve müşterilerin gereksinimlerine yönelik yenilikçi tahliller geliştirdiklerini söyleyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Burçin Çelik, yılda online ve fizikî mağazalarımızla 209,5 milyon ziyaretçiyi ağırlarken, CarrefourSA Online Market aylık ortalama 7,5 milyon ziyaret alıyor. Bu alandaki gerçek yatırımlarımız sayesinde ise 11,6 milyon kartlı müşteriye ulaşarak, Türkiye'nin en güçlü perakende zincirlerinden biri olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Şu anda CarrefourSA'nın toplam cirosunun %75’i sadakat kart kullanımlı süreçlerden oluşuyor. Bu yüzden kesimimizdeki global ve mahallî dönüşüm süreçlerini yakından takip ediyoruz. 2024’ün başından itibaren geliştirdiğimiz CarrefourSA Retail Media platformu reklam performanslarının anlık olarak takip edilmesini sağlayarak reklamverenler tarafından maliyetlerin aktif bir halde yönetilmesini destekleyecek” dedi. 

 

“Rekabet avantajı sunacağız”

CarrefourSA Retail Media hizmetinin yalnızca bir reklam platformu değil, birebir vakitte tüketici davranışlarını tahlil ederek reklamverenlerin stratejik amaçlarına ulaşmasını sağlayacak güçlü bir araç olduğunu da tabir eden Çelik, şöyle devam etti: “Retail Media sayesinde amaç müşteri kitlelerine daha tesirli ulaşma, geniş kitlelere erişim, yüksek hedefleme ve satış artırma potansiyeli sunuyoruz. Retail Media’nın kapsamlı raporlama, anlık takip imkanı ve aktif on-site ve off-site reklam seçenekleri birebir vakitte markaların reklam performanslarını optimize etmelerini de sağlıyor. Sunduğumuz bu hizmetle tüketici davranışlarını gerçek vakitli tahlil ederek, reklam maliyetlerinin yönetilmesine ve stratejik amaçlara ulaşılmasını kolaylaştırıyoruz. Önümüzdeki periyotta de perakende medya alanında liderliğimizi pekiştirerek, markalarımıza ve satıcılarımıza yeni rekabet avantajları sunacağız. Dijital ve perakende medya dönüşüm seyahatimizde iş ortaklarımızla birlikte bölüme yenilikçi tahliller yaratmaya devam edeceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı