Vodafone FreeZone ve eFootball™'dan Yeni İşbirliği
15.12.2024 - Pazar 14:48Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, gençlik markası Vodafone FreeZone ile oyun ve espordaki gelişimin en büyük destekçilerinden biri olmaya devam ediyor. Gençlerin oyun gereksinimlerini ve espor tutkularını desteklemeyi sürdüren Vodafone FreeZone, futbol simülasyon oyunu eFootball™ ile işbirliğine gitti. Bu yeni işbirliğiyle, FreeZone’lu gençler, eFootball™’u paket internetlerinden harcamadan, ikram kazandıkları ek internetlerinden harcayarak oynayabilecek.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin şunları söyledi:
“Vodafone FreeZone olarak, hem oyun oynarken hem de oyun ekosistemiyle etkileşime geçerken muhtaçlığı olabilecek tüm alanlarda gençlerin aklına gelen birinci marka ve tercih ettikleri operatör markası olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, halihazırda birçok faydayı barındıran ek FreeZone GB faydalarımıza bir yenisini daha ekliyor, oyun uygulamalarına özel FreeZone Hoşluklar dünyasını genişletiyoruz. AI ’24 sayılarına nazaran, oyunseverlerin en çok tercih ettiği taşınabilir oyun janralarından biri, geçtiğimiz yıl prestijiyle 4’üncü sırayla futbol janrası oldu. Yeniden tıpkı kaynakta, futbol janrası özelinde son 6 ayda en çok oynanan oyun eFootball™ olarak sıralamada yer aldı. Vodafone FreeZone olarak, gençlere internetinden harcamadan eFootball™ oyununu oynama fırsatı sunuyoruz. eFootball™ Ek GB Paketi yararıyla, gençlerin oyun oynarken GB’larını kaygı etme kaygısını ortadan kaldırıyoruz.”
Oyunsever gençlere ayrıcalıklar
Vodafone, oyunsever gençlere FreeZone paketleri içinde PUBG Mobile, Wild Rift, Free Fire üzere tanınan oyun uygulamalarında kullanılabilecek ek GB’lar veriyor. Oyun içi harcamalarında da gençlerin yanında duran Vodafone, bu kapsamda tüm uygulama mağazalarındaki oyun ve oyun içi harcamalarda 100 TL indirim sağlıyor. Tıpkı vakitte envanter alışverişlerinde de FreeZone Dükkan platformunda indirimler sunuyor.
“eFootball™” hakkında
eFootball™, KONAMI’nin tanınan oyun serisi “PES”in tekrar markalandırmasıydı. Bu değişiklik, yeni bir futbol oyunu motorunun eklenmesi, oynanıştaki ilerlemeler ve oyunun tüm uyumlu aygıtlarda "oynaması ücretsiz" olarak tekrar şekillendirilmesinin yanı sıra markanın da değişmesiyle büyük bir ileriye yanlışsız atılım manasına geliyordu.
eFootball™ bugüne kadar dünya çapında 800 milyondan fazla indirmeye sahip, daima gelişen bir platform.
“eFootball”, “e-Football” ve “eFootball logosu” Konami Digital Entertainment Co., Ltd.'nin Japonya ve öbür ülke yahut bölgelerdeki tescilli ticari markaları yahut ticari markalarıdır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı