Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor
22.09.2024 - Pazar 16:00Üretken yapay zeka takviyeli asistanlar, müşteri sorularının yanıtlanmasından pazarlama kampanyalarının oluşturulmasına kadar çeşitli alanlarda kolaylık sağlıyor.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri ve çalışan tecrübesini artırmaya devam ediyor. Vodafone, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanla hem müşterilerinin hem de bayi ve şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor. Buna nazaran, Vodafone internet sitesi üzerinden hizmet vermeye başlayan yeni akıllı asistan, Vodafone müşterilerinin sorularını yanıtlayarak onlara en yeterli müşteri tecrübesini yaşatırken; bayiler için geliştirilen Vodafone Akıllı Asistanım, müşterilerden gelen soruların yanıtlanmasında bayi çalışanlarına yardımcı oluyor. Öbür yandan, Vodafone’un pazarlama grupları de yeni Kampanya Asistanı ile görsel ve metin tabanlı pazarlama aktivitelerini istedikleri biçimde ve basitçe gerçekleştirebiliyor.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone olarak, müşterilerimize ve çalışanlarımıza daha güzel bir tecrübe sunmak için yenilikçi tahliller geliştirmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan 3 yeni asistanla hizmet kalitemizi artırıyoruz. Vodafone web sitemiz üzerinden sunduğumuz yeni akıllı asistanımız, müşterilerimizin sorularına daha süratli ve hakikat karşılıklar vermemize imkan tanıyor. Vodafone Akıllı Asistanım ile bayi çalışanlarımızın müşterilerden gelen sorulara daha süratli karşılık vermesini sağlayarak işyükünü hafifletiyoruz. Kampanya Asistanı ile de pazarlama kampanyalarımızın daha süratli hayata geçmesini ve müşterilerimize daha ilgi cazibeli ve şahsî tecrübeler yaşatılmasını sağlıyoruz. İnovatif bakış açısıyla, üretken yapay zekâ teknolojisini faal bir formda kullanmaya devam edeceğiz.”
Müşteri tecrübesi artıyor
Vodafone müşterileri için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan yeni asistan, Vodafone müşterilerinin sorduğu sorulara karşılık verip onların sıkıntılarına tahlil buluyor. Müşterilerin sorularını anlamak ve en hakikat yanıtları sunmak için özel olarak tasarlanan bu asistana Vodafone web sitesindeki Vodafone Yardım sayfasından ulaşılabiliyor.
Bayi çalışanlarına kolaylık
Vodafone bayi çalışanları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının sorduğu her türlü soruya karşılık verebiliyor. Taşınabilir ödemeden abone kayıt evraklarına kadar yüzlerce sayfalık dokümandaki bilgileri kullanarak sorulara saniyeler içinde cevap veren Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının işlerini kolaylaştırarak verimliliğini artırırken, müşterilerin de daha süratli ve tesirli takviye almasını sağlıyor.
Pazarlama gruplarına destek
Vodafone pazarlama takımları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Kampanya Asistanı ise kampanyalar için şahsileştirilmiş görsel ve metinlerin oluşturulmasında çalışanlara yardımcı olarak pazarlama sürecini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Grup verimliliğini, bilgi güvenliğini ve müşteri memnuniyetini artıran bu asistan sayesinde, kampanyaların süratle ve başarılı bir halde hayata geçmesi mümkün oluyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı